KARNIVAL HOKI PONTIAN 2017

Pada 16-18 April 2017, Sdpb telah menghantar 2 pasukan L18 dan 2 pasukan P18.

Pasukan P18 Sdpb A telah mendapat tempat ke-3 manakala pasukan L18 Sdpb A telah memenangi kejohanan selaku Johan Bersama kerana perlawanan akhir terpaksa ditamatkan separuh masa kerana cuaca kilat sabung menyabung.

Pasukan L18 Sdpb B pula telah memenangi tempat ke-4.

Selain itu, 6 orang bekas pelajar Sdpb pula telah berjaya melaksanakan tugas sebagai pengadil kejohanan.

Kecemerlangan terbesar Sdpb pula adalah kerana berjaya menjadi penganjur kejohanan sulung di Padang  Turf Hoki MDP Taman Megah yang baru sahaja dibuka pada awal bulan April 2017.

Pemain-pemain L18 Sdpb juga telah berjaya mendapat anugerah-anugerah Pemain Terbaik, Penjaga Gol Terbaik dan Penjaring Terbanyak. Penjaga Gol P18 Sdpb A pula telah berjaya memenangi anugerah Penjaga Gol Terbaik.

Terima kasih diucapkan kepada Tuan Haji Hashim selaku penaja Piala Pusingan kejohanan ini, para pentadbir, warden-warden asrama Sdpb, Unit Koko Sdpb, guru-guru, para ibu bapa dan penjaga serta semua pihak yang telah memberikan kerjasama kepada Hoki SDPB.

Ucapan terima kasih juga kami tujukan kepada Iszda Engineering, Tashima Group, Bekam Al Humayra, Sevenkalerpicture dan Klinik Perbidanan Perdana kerana kesudian menaja pelbagai item sepanjang kejohanan ini berlangsung.

Semoga Hoki SDPB terus gemilang!